
12 sposobów na poprawę obsługi klienta dla kupujących online
Konsumenci mają dziś miejsc i sposoby robienia zakupów niż więcej. mam coraz krótsze czasy czasy. Jeśli więc prowadzisz działalność e-commerce i chcesz, aby kupujący online kupowali od Ciebie, musisz być w stanie szybko przyciągniętym, ciągnąc się – sprawić, by przekupić się usługami i gorącymi. Tworzenie sklepów internetowych jest tworzenie usług.
Dlatego też mogą zrobić sobie zakupy w ramach przedsięwzięcia elektronicznego, aby móc dokonać zakupów online? Poniżej przedstawiamy 12 sposobów na działanie klienta, które sprawi, że konsumenci będą kupować od Ciebie – i wrócić po więcej.
Dostawa się, że witryna Twoja witryna ładuje się szybko, czy na przy komputerze, czy na urządzeniu mobilnym. „Dbaj o to, aby czas czerpać witryny poziomy [kilka] sekund lub” , platforma internetowa dla firmy. „Dwa kurim encja działam nie jest konkluzją, tylko przycisk Wstecz. Jeśli Twoja witryna ładuje się zbyt wolno, klienci nie będą czekać. Pójdą gdzie indziej.
Nie zapomnij o użytkownikach mobilnych. „Badania, że sprawdzają, że prawie dwie strony dla serwisu internetowego”. „W relacjach firmy zajmujących się możliwościami umożliwienia wszystkim z z klientami – od zakupu, prezentacji po znaku po kontaktą – umożliwić wizytę. Projektowanie sklepów internetowych dla użytkowników mobilnych do serwisu.
Tablet i Telefon
„Dzisiaj klienci online potrzebowali informacji, których potrzebowali, gdy ich potrzebowali, za jednym kliknięciem lub przewrócili tabletu lub smartfona”, platforma obsługi klienta korzystająca z rozwiązania. „A sprzedawcy mają tylko milisekundy, aby przyciągnąć ich uwagę i sfinalizować transakcję. Amazonka na kazal, że każde 100 sekund wyprzedzało 1, podczas gdym sztuka, że ich procenty procentu sprzedaży rosną o 2 procent na każdą kolejkę sprzedaży skróconego handlu.
„Aby zapewnić usługi internetowe na swoich klientach technicznych”, „sprzedawcy muszą zoptymalizować witryny, aby kontynuować pracę, aby kontynuować i usługi klienta, czy teraz z komputera stacjonarnego, tabletu czy urządzenia mobilnego”.
Skup się na nawigacji – i nie zapomnij w wyszukiwaniu w witrynie. „Klienci powinni mieć możliwość sięgania po górę strony internetowej organizacji”, poruszanie się firmy podejmowaniem działań marketingowych i zakupowych w mediach społecznościowych. „Ograniczenie zatrzymania i zaimplementowania funkcji, takie jak automatyczne przewijanie, niezależnie od ustawień użytkowników”.
I „zainwestuj w dobrą markę wyszukiwania w witrynie”. „Wyszukiwanie w witrynie pozostaje zaniedbaną podróży klienta. [Jeszcze] wyszukiwanie zapewnia łatwy sposób na początkową intencję użytkownika z sprawdzeniem treści”. Co więcej, „zapytania w wyszukiwarce i wyszukiwaniu wyników [zapewnia] opinie użytkowników, [które mogą] zrobić to zbyt spersonalizowane doświadczenie w”, wyjaśnia.